Hlášení poruch: volejte 840 205 206 nebo 321 389 190

Zákaznické centrum: 840 205 206, 321 389 190, info@vhsbenesov.cz

Dálkové odečty

Drobečková navigace

Dálkové odečty vodoměrů se provádějí automatizovaně prostřednictvím bezdrátové sítě, tj. bez návštěv osoby odečítače. Rovněž zákazníkovi zpřístupňují celou řadu užitečných služeb.

Schéma dálkových odečtů

Co přináší zavedení dálkových odečtů:

  • Zrušení fyzických odečtů vodoměrů » Zvýší komfort odběratele.
  • Zrušení zálohových faktur » Bude vám vždy účtována jen skutečná spotřeba.
  • Vyšší četnost odečtů » Odečty mohou být nastaveny i několikrát denně, což umožní další práci s těmito daty.
  • Uživatelský přístup k datům » Zákazníci mohou využít přístupu k odečtům prostřednictvím internetu.
  • Doplňkové služby » Poskytnou sofistikované funkce na základě odečtených dat.

K čemu můžete dálkové odečty využívat vy?

  • Sledujte vývoj vlastní spotřeby prostřednictvím webového portálu z pohodlí domova.
  • Odhalte včas skryté závady na domovních rozvodech vody a snižte jejich odstraněním své náklady na vodu.
  • Kontrolujte svůj odběr i v době své nepřítomnosti a minimalizujte tak škody při poruše.
  • Získejte možnost přesného interního rozúčtování (byty, nájemci či provozy) k libovolnému datu.

» Aktivujte si DOPLŇKOVÉ SLUŽBY
k dálkovým odečtům

Jaké doplňkové služby můžete využívat?

1. Basic - on-line přístup k údajům o vlastní spotřebě

Získejte přístup na webový portál s denně aktualizovanými údaji, kde je možné sledovat vývoj, historii a rozložení vlastní spotřeby.

» Proč sledovat vlastní spotřebu?

  • Monitorování vlastní spotřeby umožňuje včasné odhalení skrytých problémů, jejich rychlé vyřešení a tím i minimalizaci souvisejících nákladů.
  • U dočasně neobývaných objektů (dovolené apod.) či sezónně obývaných objektů (chaty) tak můžete včas odhalit poruchu na rozvodech a zmírnit tak škody na majetku i finanční následky.

2. Standard - upozornění na anomálie ve spotřebě

Pro lepší řízení vlastní spotřeby je možné využít služby upozornění formou SMS a/nebo e-mailem na anomálie ve spotřebě.

Systém umožňuje zasílat upozornění na:

  • Nadměrnou spotřebu - upozornění je generováno na základě monitorování denních spotřeb. Zákazník definuje limit denní spotřeby, po jejímž překročení si přeje být upozorněn. Pokud bude povolená denní spotřeba překročena, zákazník bude informován formou SMS a/nebo emailem.
  • Nepřetržitý průtok - upozornění je generováno na základě sledování minimálního průtoku v průběhu dne. Pokud za celý den neklesne minimální průtok k nule, zákazník bude informován formou SMS a/nebo emailem.

» Proč sledovat anomálie ve spotřebě vody?

Chcete mít vlastní spotřebu pod kontrolou, ale nemáte čas nebo chuť ji denně kontrolovat? V tom případě je ideální nechat se upozornit na nestandardní výkyvy ve spotřebě. Náhlý nárůst spotřeby může souviset s poruchou na rozvodech vody, zapomenutým otevřeným kohoutkem na zahradě, případně s neoprávněným odběrem za vaším vodoměrem.

Nepřetržitý průtok pak může souviset s úniky na domácích rozvodech, jejichž odstranění může výrazně snížit výdaje domácnosti za vodu. Např. protékajícím záchodem může protéct až 60 l/h, tj. 43,2 m3 měsíčně.

Včasné řešení obdobných problémů výrazně snižuje zbytečné ztráty vody v domácnosti.

3. Premium - asistence při řešení anomálií

Přejete si dostávat oznámení o anomáliích ve spotřebě, ale nevíte, zda budete vědět, jak dále postupovat? V rámci naší asistenční služby vás VHS sama kontaktuje do 1 pracovního dne od obdržení upozornění a pomůže vám s analýzou situace, poradí, jak dále postupovat a v případě potřeby nabídne služby našich provozních techniků. 

» Aktivujte si DOPLŇKOVÉ SLUŽBY
k dálkovým odečtům